Papas
Admin
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z brzucha mamy
|
Wysłany: Czw 7:33, 27 Sty 2011 |
|
|
Witaj na oficjalnym forum klanu i serwera Discover Your Talent
Prosimy o przeczytanie poniższych zasad zaraz po rejestracji i ustosunkowanie się do nich:
########################################
1. Jeśli tworzysz nowy temat, stosuj się do poniższych zasad:
• upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział,
• upewnij się, czy nie istnieje już podobny temat - zobacz przyklejone topiki i ogłoszenia w • dziale, skorzystaj z opcji szukaj,
• w temacie staraj się poinformować użytkowników o treści wiadomości,
• w treści wiadomości pisz na temat, krótko i treściwie, podaj charakterystyczne elementy jakie mogą pomóc w rozwiązaniu problemu (np. numery wersji programów, model sprzętu komputerowego, opisz co próbowałeś już zrobić aby rozwiązać problem).
########################################
2. Podczas odpowiadania na istniejący wątek, stosuj się do poniższych zasad:
• odpowiadaj na temat, nie spamuj czyli nie pisz bezsensownych postów,
• staraj się wnieść swoje zdanie do tematu,
• nie umieszczaj niepotrzebnych grafik, adresów
• używaj znaków interpunkcyjnych i staraj się zaczynać zdanie z wielkiej litery - nie używaj zbyt wielu znaków interpunkcyjnych / emotikonek w jednym temacie/odpowiedzi,
•zabrania się pisania POSTU POD POSTEM, używamy opcji 'edytuj', każdy post pod postem będzie ukarany warnem +1,
• nie cytuj tematu/odpowiedzi kolegów w nie skończoność.
########################################
3. Twój podpis/sygnaturka musi spełniać następujące kryteria:
• nie może być dłuższy niż 120 znaków,
• tekst umieszczany w sygnaturce, nie powinien przekraczać 5 linijek,
• umieszczone grafiki i mogą mieć łącznie maksymalne wymiary 300x70 pikseli,
• grafiki nie powinny łącznie przekroczyć wielkości 30KB,
• zakazane jest umieszczanie w sygnaturze treści rasistowskich, brutalnych, pornograficznych czy obraźliwych, zarówno w tekście jak i grafice czy linkach.
########################################
4. Ogólne zasady pisania na forum:
• nie wolno używać słów obraźliwych, ani publikować treści rasistowskich, szanuj także innych użytkowników, czyli nie zaczynaj konfliktów,
• pisanie cały czas dużymi literami jest zabronione,
• spamowanie na forum jest zabronione, posty takie mogą zostać usunięte bez podania przyczyn, a ich autor ukarany,
• przed umieszczeniem tematu, należy przeczytać dodatkowe zasady dla działu, jeśli takowe są,
• umieszczanie na forum adresów do nielegalnego oprogramowania jest zabronione,
• pytanie o cracki, seriale, itp, jest zabronione,
########################################
5. Ostrzeżenia/kary/bany:
• użytkownik spamujący celowo (zakładanie dużej ilości tematów, czy odpowiedzi) jest banowany na zawsze, bez możliwości zdjęcia bana,
• za przeklinanie/obrażanie użytkownik może być ostrzeżony, lub jeśli sytuacja się powtarza, zostanie ukarany banem czasowym oraz dodaniem do grupy pod szczególną obserwacją,
• tworzenie bezsensownych tematów, pisanie nie na temat i krotkich bezsensownych i nic nie wnoszących do tematu postów, "chatowanie" może być ukarane banem oraz dodaniem do grupy pod szczególną obserwacją,
• jeśli użytkownik należący do grupy pod szczególną obserwacją nie wykaże poprawy, może zostać zbanowany tymczasowo, lub na stałe,
• osoby złapane na cheatowaniu, lub przyznające się do tego publicznie, mogą być banowane wedle woli administratora,
• przeważnie nie banujemy za treści przesłane w wiadomościach prywatnych (wiadomość bezpośrednio do innego użytkownika, niewidoczna publicznie).
########################################
6. Moderatorzy/administratorzy:
• obsługa forum może zmienić/zamknąć/usunąć dowolny temat lub wiadomość, w niektórych przypadkach uzasadnienie wysłane będzie na prywatną skrzynkę,
• możesz także zgłosić przypadki naruszenia regulaminu w dziale "Uwagi do redakcji/obsługi forum",
• kary dla użytkowników zależą od moderatorów oraz administratorów, jeśli uważasz, że zostałeś potraktowany niesprawiedliwie, możesz złożyć skargę w dziale "Uwagi do redakcji/obsługi forum".
########################################
7. Konta i prawa, rejestracja:
• w przypadku nie otrzymania maila potwierdzającego odczekaj jeszcze parę dni albo spróbuj ponownie,
• nie zmieniamy nicków na forum,
• nie zmieniamy adresów mail w kontach (...bo zapomniałem hasła albo ukradli mi konto),
• obsługa forum wybiera kto będzie moderatorem, nie przyjmujemy ochotników.
########################################
8. Inne:
• obsługa forum nie ponosi odpowiedzialności za istniejące treści,
• regulamin może się zmieniać w trakcie działania boarda,
• nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania,
• regulamin dotyczy wszystkich bez wyjątku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Papas dnia Czw 18:42, 27 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|